2015年4月14日 星期二

我的後花園@首爾道峰區腳底公園櫻花(발바닥공원 벚꽃)


以前也說過,一到櫻花季節,韓國處處都可以看到櫻花,沒時間去賞櫻熱點看花也不會覺得可惜的﹗像我家附近周圍都有不少櫻花,其中道峰區腳底公園(발바닥공원),簡直就是我的後花園一樣﹗






腳底公園建在放鶴川其中一段流域上,


還沒有機會去鎮海賞櫻的我,每次看小橋這邊的櫻花,就幻想著自己正在鎮海賞櫻了。




這輯照片是以前拍的了,今個櫻花期在公園散步時我也懶得拍照了,










一到落櫻,小池塘滿是櫻花瓣,



在公園的另一段還有一列的枝垂櫻花,







現在公園的櫻花也跟照片中一樣,遍地櫻花瓣。




刮風下雨的話,就花就落得更快﹗

2 則留言:

  1. 我度雖然有櫻花睇,但冇你度咁壯觀。

    回覆刪除
  2. 現在首爾係唔係已經睇唔到櫻花? 落晒未?

    回覆刪除