2008年3月22日 星期六

KyoChon炸雞(橋村炸雞/교초치킨)


我喺雞翼大王,全家都知﹗來到韓國,雞翼已食少好多好多﹗皆因沒有媽媽在身邊,她無法炸雞翼給我吃了,要我自己煮﹗唉﹗味道方面,別提了﹗而且煮完就只有我一個食晒,傻瓜對雞翼有點抗拒,頂多一隻起,兩隻止﹗倒不如外賣炸雞算了,有雞翼,又有雞膇,傻瓜又有得食﹗而且味道肯定我喜歡﹗

KyoChon炸雞(橋村炸雞/교초치킨),我最愛食﹗不過,最近它加價了﹗一盒原味的雞翼、雞膇,由13500WON,加到15000WON了﹗加價前的價格其實已不算便宜﹗以這個價在香港的肯德基,可以食套餐了﹗


而在韓國,就只得一盆雞翼和雞膇,頂多就送罐汽水和蘿蔔﹗

沒有留言:

張貼留言