2013年10月3日 星期四

Happy Together韓國深夜食堂@穿腸意粉(미용실 다녀왔어요)


韓國今天是開天節(개천절)公眾假期,難得放假一天,就在屋企玩煮飯仔﹗之前看KBS綜合電視節目Happy Together韓國深夜食堂環節(심야식당.其實節目裏正式的名字叫"夜間小賣部(야간매점)")某藝人介紹了一款有趣的煮意粉方法,她給它起名為"去了美容院回來(미용실 다녀왔어요)",意謂把意粉美容一番,像去了美容院回來一樣令人眼前一亮。由於作法要把意大利麵穿過香腸,所以我叫它作"穿腸意粉"。


材料:熱狗腸、意大利麵、甜椒、洋蔥、白汁意粉醬(後三項可按個人喜好加以改動)。


把熱狗腸切成一小段一小段,然後把適量的意大利麵穿過熱狗腸,把熱狗腸挪到意大利麵的中段位置,水煮開後,就把它們放進去煮熟。


甜椒和洋蔥切絲,混入白汁一起煮。

我插的意粉也許太多了,煮了很久,香腸裏的意粉都沒有熟﹗


最後在意粉上加上意粉汁便完成﹗當然也可以把意粉和汁料混在一起炒一炒,那意粉會更入味﹗

我想小朋友會喜歡吃這款意大利麵,而且也可以來個親子活動,跟媽媽一起做這道菜﹗不過在節目裏介紹這道菜的女藝人就很不應該了﹗明明不是自己原創的菜式,卻說到像自己創的一樣,結果節目播出後,被網民罵到狗血淋頭﹗

20 則留言:

  1. 從來冇想過意粉可以咁煮,好搞笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 節目裏的主持還拿著一束放在耳邊、頸上、嘴上當耳環、項鍊、鬍鬚添﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 我煮的賣相唔喺太好,節目裏靚好多。

      刪除
  3. 回覆
    1. 不過腸裏的意粉較難熟,我見其他人煮的時候喺一枝一枝分開插裏香腸裏,可以咁插會易熟啲﹗要不就別插太多。

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實中間沒有完全熟,不過我已煮咗好耐好耐﹗

      刪除
  5. so interesting !! 係邊位女星呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊位女星,我只認得樣,唔知佢叫咩﹗新人嚟,唔喺太出名我諗﹗

      刪除
  6. 幾得意呀! 等我都試下先!

    回覆刪除
  7. 我覺得好難穿入去喎, 因為D意粉咁硬, 好容易斷!!! 你係咪事先喺香腸拮個窿先穿呢? 你可以穿到真到勁!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀﹗我直接插入去的,慢慢插應該唔難﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 所以愛吃意大利麵的我一定要試煮一下﹗

      刪除
  9. 好攪野, 泰狄熊也未見過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以愛吃意大利麵的我一定要試煮一下﹗

      刪除