2013年10月4日 星期五

Happy Together韓國深夜食堂@咖芝麵(카치면)

 
傻瓜見我跟KBS綜合電視節目Happy Together韓國深夜食堂環節(심야식당.其實節目裏正式的名字叫"夜間小賣部(야간매점)")試煮"穿腸意粉(미용실 다녀왔어요)",他又話要試煮另一位藝人강예원介紹的"咖芝麵(카치면)"給我吃。

菜名叫"咖芝麵(카치면)",其實就是"()"的簡稱來,不過韓語"咖芝(카치)"發音跟"一起(같이)"意的發音相似,所以也寓意是大家一起吃的麵來。


材料:韓國拉麵、快熟咖哩、芝士。



基本上跟煮拉麵的方法一樣,只是水不用加太多,把咖哩汁代替原先拉麵那包料味去煮而已﹗水煮開後就放麵和咖哩汁去煮。不過我們倆煮拉麵,為了健康點,習慣把麵在另一個鍋水裏煮,煮開後再把麵過冷河。


今回傻瓜似乎加水太多了﹗


吃的時候加片芝士,拌勻就可以吃,
 
美味是美味﹗不過既然是吃拉麵,還是用本身的調味加芝士和泡菜來煮最美味﹗這種咖哩芝士汁用來配飯或意粉更合適﹗

14 則留言:

  1. 嘩,睇完好肚餓!! 我都好鐘意kimchee + 辛辣麵, cheese就未加過

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻瓜每次煮辛辣麵都這樣煮的,加芝士的確好好味架﹗你下次試吓﹗

      刪除
  2. 原來可以咁整,簡單又好味~I LIKE 芝士~

    回覆刪除
  3. 我未試過食麵加芝士呀~
    包咖喱我食過呀, haha~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢包咖哩喺粉嚟,我平時買過的是即食叮叮咖哩嗰種。

      刪除
    2. 攪錯咗﹗呢包就喺我平時買的即食咖哩嚟,之前寺廟菜那包才是咖哩粉,呢類即食咖哩的確好方便,屋企緊有數盒看門口的﹗

      刪除
  4. 原味配芝士可能日好食D?

    回覆刪除